Jumpa ?


Ingat lg tak ? Entri yang saya kata ELMO hilang ? WAHHH !
kalau tak ingat pergi ke sini (:

Haa .. ingat dah ingat dah ??! 
Ok , cite ye cam ni ..
Aritu , ( x ingad bile ) selepas saya turun rehat makan2 minum2 .
Naik kelas and tengok pencilbox saya terbukak . Saya pon apa lagi check lah takot2 ada benda yang ilang . bukan bnda yang hilang tp ada sehelai kertas kat dalam pencilbox tu yang trtulis 
ELMO
terkezut beruk , bukan setakat beruk ngan saya2 sekali terkejut ' sapa tulis ni ??! 
benda tu orang tu tulis dengan pensilwarna , bukan dengan pensilbiasa .. mesti orang ni orang yang suka mewarna . OK , suspek is budak kelas COALYUBY . sebab tulisan dia sama dengan suspek n saya tanya orang2 dalam kelas sapa masuk kelas , dyorang jawab suspek . jadi , saya dengan beraninya pergi FTF dengan suspek tu . HEIII , MANA ADA ORANG NAK MENGAKU MAA ~ 

Masa balik , suspek tu datang pulak jumpa saya . PATOTKAH SAYA PERCAYA PENCURI ? 
huh ! 

Then , malam masa prep pulak .. ada abg f4 cari saya dekat kelas n dya bagi Elmo sya dekt classmate sy . saya tak tahu abg tu sape , tak tengok langsong muka dya caner ? tak sempat tnya dy , dy jumpa kt ner ? Yang pasti classmate sy cakap abg tu jmpa dekat padang . N elmo saya kembali dengan BASAH , BURUK , BUSUK (3B)

Adakah Abg tu yang curi Elmo saya selama ni ? Kenapa ? 
Adakah Suspek ? Tapi yang penting tulisan tu sebijik macam tulisan suspek !
Or ...................................................
  ' ENTAH '


No comments:

Post a Comment

comment?