Happy Belated Befday to Me !


Happy birthday to me ,, happy birthday to me ...
happy birthday to ThePrincessOfBlogger ...
HAPPY BIRTHDAY to ME ~

act , my birthday dah lepas lama ... tapi , baru nak sambut ari ney dalam dunia blogger .. MAAF lahh ..
maklum lahh BUDAK BUSY .
bukan busybody ;D

I was born on 30 mac 1999 .. sweet 13 already ;)
but prangai tetap cam budak2 .. HEEEEE ..
macam tak percaya lak .. eh , aku dah form 1 ea ??? aku dah nak besar ker ? aku dah masuk sekolah menengah eh ? aku dah jadi  budak asrama  yang aku impikan selama ni ?
CEPATNYER masa berlalu .. sampai kita tidak menyedari detiknya berlalu (cehh ,, ayat novel) 

tak der benda pun nak cakap malam2 buta cam ni ,, tengok gambar jum !!!


hurmm ,, sebenarnya saya sambut befday saya ni dekat dorm .. semua ahli dorm lh yang try kek ni .. RUGI TAK JADI AHLI DORM SAYA !
tahniah lah E-18 !
Kek tiramisu ~~


Errr ,, MAAF TERUK ! tak pelah teruk asalkan tak buruk ! HAHA .. =P
(cam budak terencat jer aku nengok)



gambar blur sikettt ,, cam TUAN yang ambik gambar ni .. entah lah saper =P











Wokey2 !!!!!! dah habis tengok gambar nyer ?? itu jer kot gambar yang ada .. 
tak pelah .. that's all for tonyte ...
ASSALAMUALAIKUM ;)

No comments:

Post a Comment

comment?