Tukar , tukar . TUKAR :)


change !!
hye ... :) today , iyrmaa nak cita pasal tukar - menukar ni . hehe . best jugak main tukar menukar daripada THE MISZZ PURPLE --> IRMA WARDAH --> ALL BY MYSELF and now 
~ I FOR IRMA ~
betul ker urup I ni untuk Irma jer ? Itik , Ikan err .. apa lagi ea ... haa ! yang tu bukan ??
ye laa jugak .. tapi bila dah masuk blog ni .. I is only for IRMA !!
oke ?? :P
macam maner pulak dengan THE MIsZZ PUrPLe ?? dah tak suka warna PURPLE ker ?? ehh ,, bukan , bukan .. still in love with PURPLE ~
tapi , takkan nak buat warna purple je kot .. borink lah pulak kan ? so ?? untuk menambahkan kiut lagi blog ni , saya tukar lah warna PINK . PINK pown ok jugak an ?? ke tak comell ?? bagi yang tak minat purple tu mesti cakap macam ni ->

"asyik warna purple jer blog kau ni ! borink aku nengok ! " = haa !! ambekk kau !! aku daa tukar :P

hey awak ! dah borink ker dengan blog saya , kalau saya tukar nanti kang tERLEBIh cantik pulak  !! banyak songeh betOl !

antara komen-komen yang dikemukakan ialah :-

"serabukk aku cursor mung duk ikot aku " = err ,, sori laa yer ,, masalah cursor tak boleh    dipertimbangkan lagi .. sebab cursor ni bengong sikitt :)

"asyikk header ni jer .. tak der header lain nak tukar ??" = tak der . :p

"pelikk !! nama blog the miszz purple , tapi background warne pink " = heloo !! u dah buta ka ?? aku dah tak buat nama blog THE MISZZ PURPLE oke ?? :P agak-agak ahh ..

itulah komen dari korang kan ?? so ,,  saya nak ucapkan TERIMAKASIH atas komen yang berguna .. kepada komen yang tak berguna .. maybe dia tak nampak kot .. kena pakai spec . header dan nama blog aku dah tukar laa wei !! . 
kepada yang serabut sangat dengan cursor irma ni .. hehe :) entah kenapa dia tak boleh nak tukar ? gila agaknya . sori laa yer .. nanti irma akan buat cursor yang tak serabut :^)
k .. apa lagi erp irma dah tukar ? haa .. jenis font . dulu irma guna font courier .. sekarang dah tukar laa kan ??
sebab font tu nampak macam ROBOT . jap -jap !! TIPS nak lalu ____________

tips : kalau nak tulis entry , pilih jenis font yang simple , seperti Trebuchet ,verdana atau yang lagi senang Arial :* sebab , nanti barulah orang senang nak kunjung dan baca blog kita :)

okeh ! haa .. sempat lagi buat tips ! ingat tips tu sangat berguna tau ! kalau nak followers ramai lah :P
link blog .. http://damesszzpurple.blogspot.com --> http://cuteblogallbymyself.blogspot.com
 cute blog ?? cute ker ?? comel ker ?? canti ker ?? TAK POWN .
A.A.K kau nak cakap aku ni poyo blog kiut ker .. hapa ker .. A.A.K !!

hhurmm .. memang banyak lah perubahan dekat blog ni .. soalan entry ini : adakah blog saya berat ?????????????????????????????????????????????? komen laa .. komen laa ....

kBai :))


No comments:

Post a Comment

comment?