saYa dan PianO ?

what ?? >baca tajuk di atas<
btOl ke saya pandai mayn pianO ?? hehe ?? knpa tengOk2 ? x percaya la 2 .. Btol la .. apa yanx salahnyer .. tapi , saya pandai mayn satu lagu jer .. kira ok la 2 kan ? daripada x rety langsOm .. Nak tau tak lagu yanx bertuah 2 lagu per ? JAR OF HEARTS .. my Lovely sOng (konOnnyer) .. hehe .. tapi sejak ada lagu OMBAK RINDU nie .. rasa beszt la pulak ann ?? tapi , ta der masa la nk belajar lagu 2 .. (cehh) ta de masa ?? buad apa ?? biasalah .. My hobby ~ sleep . =D . saya suka tengOk MADDIE JANE nyanyi lagu jar Of hearts . nax tengOk ?? tekaN sini !


Okeng .. nampaknya .. setakat ini sajalah entry saya pada ari ini .. seMOga berjumpa lagi !! (di layn entry) nak pergi belajar main pianO !! (belajar ?? bukan daa pandai ker) Bubye ~~

No comments:

Post a Comment

comment?